петък, 18 октомври 2013 г.

Ново начало...New Beginning...

Здравейте,
Преди около 4 месеца се преместих в Хага,Холандия.Следвайки любовта промених начина си на живот.
В началото бях в културен шок.Не знаех къде се намирах и какво се случва.Изцяло завладяна от новите емоции се отдадох на туристически обиколки и опознаване на начина им на живот.Видях прекрасни места,изпълнени със старинност и аристократичност..Завладяна от усмихнатите хора,парковете,чистите улици,големите сгради,каналите,колелетата,вятърните мелници(всичко емблематично за Холандия) съвсем забравих,че не успях да донеса нищо от моите хоби материали.
Осъзнавайки това се почувствах загубена някъде там далече от всичко,което преди ме правеше щастлива.
Не познавайки още града,не знаех нито къде да потърся такива материали,нито от къде да закупя!Прибирайки се един ден от разходка пред очите ми се появи един кокетен магазин  Hobbyshop Jannie :) Усмихнах се с най-голямата си усмивка!Влезнах и вече бях на седмото небе!От ден на ден намерих още он-лайн магазини.
Хубавото тук е,че има много магазини тип Jumbo,в които може да се намерят на изключително ниски цени картони,хартии,пънчове,печати  и други материали.Смятам в следващите си публикации да покажа първите ми закупени материали,както и на какви цени могат да се намерят тук :)
Усмихнат ден :)


2 коментара:

  1. Успех на новото място, разбирам какво е да си на чужда земя, аз съм от дълги години в Германия. Желая ти да събираш нови приакзни впечатления, да бъдеш вдъхновена и креативна. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Софи,благодаря за подкрепата!Да,наистина е трудно на чужда земя,но такъв е живота :) Благодаря ти още веднъж :)

    ОтговорИзтриване