петък, 18 октомври 2013 г.

Нека се представя...Let me introduce myself...






Здравейте :)
Казвам се Таня на 24 години от гр.Пловдив.
Родена съм на най-големият български празник,а именно 3-ти март.Завършила съм средното си образование в "СОУ Свети Климент Охридски" с природоматематически профил.От прекрасните учители се зароди и любовта ми към химията.И точно поради тази причина реших да продължа образованието си именно с химия и по-точно компютърна химия.Тази година завърших и магистратура -хранителна химия.Занимавала съм се с народни танци цели 14 години в танцов ансамбъл "Хебър".Всички тези години ме научиха да бъда организирана,подредена и да живея в общество,в което да помагам на човека до мен.Имах възможността да обиколя доста държави.
Била съм в Гърция,Сърбия,Турция,Унгария,Австрия,Германия,Франция и др.Видях различни култури,обичаи,традиции.
Обичам през свободното си време да чета,да се разхождам сред природата,да излизам с приятели,да пътувам,да готвя и естествено да правя всякакви красоти.
Винаги съм се възхищавала на хората,които творят с ръцете си и създават такива красоти.
Запалих се по правенето на картички съвсем случайно преди повече от година,попадайки на клипчета в ytube.Реших да пробвам и аз.Намерих интересни магазинчета,закупих някой основни неща и магията стана.Просто намерих още едно нещо,което ме прави щастлива. Естествено като начинаещ първите опити не бяха грандиозни,но от ден на ден започвах да се уча на определени техники,макар и някой все още да не съм пробвала.
 Ето някой и от първите ми картички :)










 Обичам да правя не само картички,но и всякакви неща,свързани с украси и декорации на дома.
Любимите ми празници са Великден и Коледа.Тогава се развихрям и нямам спиране,както казва майка ми.
И реших,че е време да създам мой собствен блог.В този блог ще включвам не само картички,албуми,но и декорации,украси за дома,полезни съвети,дори и кулинарни творения.Искам да се докоснете до моя свят и нещата,които запълват свободното ми време.Има какво още да уча,има какво още да се желание,но смятам,че имам достатъчно време,за да се усъвършенствам и да бъда разпознаваема за околните :)Развълнувана съм,защото това е първата ми публикация. :)
Пожелавам си успех и много последователи :)
Хубав ден :)

2 коментара: