сряда, 23 октомври 2013 г.

Лексикон

Здравейте момичета,
 Преди един ден получих покана да попълня лексикона.Много се зарадвах!
 Благодаря на http://artdelphinium.blogspot.nl/2013/10/blog-post_21.html (Ралица Пехливанова) за поканата :)
Ето и моите отговори:

1.  Като каква личност се възприемате?
 Смятам,че съм позитивна и отговорна и мога да бъда добър приятел :)

 2.  Кое или какво беше нещото което Ви накара да се захванете с правенето на картички?
 Винаги съм обичала да се занимавам с такива нещица.От шиене на детски дрешки за куклите,когато бях малка до декорация за дома и празниците.Преди година и половина попаднах на клипчета в ytube,започнах да чета по тази тема и след 2 дни вече бях в магазина да си купя първите материали :)

3.  С какви очи поглеждате към първите си картички?
 Носят ми сантиментална стойност :) Макар и толкова не професионални на мен ми изглеждат страхотни :)

4.  Според Вас цени ли се ръчната изработка?
 В България трудно нещо се цени!Малко са хората,които разбират и оценяват това,което правим всички ние.Сега имам поглед тук в Хага и смятам,че тук не само се цени,но се и стимулира ръчната изработка :)

 5.  В какви цветове обичате да творите?
 Обичам нежни,топли цветове.Любим цвят лилаво във всякакви нюанси :)

6.  Аз имам малко момиченце, което също се увлича по правенето на картички. Вие имате ли деца и правят ли те картички?
 Все още нямам :) Дай Боже някой ден и моето детенце да обича да твори като мен :)

7.  Лесно ли намирате материалите за Вашите картички?
 Лесно се намират материали стига човек да разполага със средства за тези материали :) Но и в България и тук в Хага смятам,че лесно могат да се намерят :)

 8.  Когато нямате вдъхновение, а се налага да сътворите нещо - какво правите в случая?
 Пускам си хубава музика и разглеждам снимки на стари творения :)

9.  Случвало ли Ви се е да сънувате точно как да направите дадена картичка - "от"  "до" ?
 Случвало се е да сънувам определени елементи,цветове на картони,но не и от-до :)

10. Най-"шантавата" картичка която сте правили?
Тепърва предстои :)

И тъй като тепърва навлизам в тези неща и не съм проследила кой е отговорил и кой на кого е разпратил и реших,че може да Ви предизвикам по друг начин,а именно-
Какво представлява вашето място за творене?
Предизвиквам всички и очаквам вашите снимки:) 
Може да ми пратите снимките си във facebook,а аз в отделна публикация ще ги публикувам:)

2 коментара:

  1. Благодаря ти Таня за отговорите. За мен беше много интересно да разбера повече за теб. Правиш красиви неща. Продължавай все така ...

    ОтговорИзтриване